Zwroty i reklamacje
Zwroty
ZWROT PRZEZ WYGODNE ZWROTY
1) Uzupełnij formularz (KLIK) i umieść go w przesyłce bądź prześlij mailowo na adres:
[email protected]
2) Wejdź na stronę Wygodnych Zwrotów (link poniżej), następnie postępuj zgodnie z instrukcjami aby wybrać produkty z Twojego zamówienia do zwrotu;
3) Link do strony partnera: LINK
4) Wybierz odpowiedni dla Ciebie sposób nadania paczki i dokonaj zwrotu.
5) Oczekuj na zwrot środków. Realizacja może potrwać maksymalnie do 14 dni roboczych.
ZWROT WE WŁASNYM ZAKRESIE
1) Uzupełnij formularz (KLIK) i umieść go w przesyłce bądź prześlij mailowo na adres:
[email protected]
2) Nadaj paczkę dowolnym przewoźnikiem na nasz adres:
WK DZIK
ul. Mszczonowska 13
05-090 Janki
tel. 22 299 0089
3) Oczekuj na zwrot środków. Realizacja może potrwać maksymalnie do 14 dni roboczych.
● Zwrotu możesz dokonać w terminie 30 dni od daty odebrania zamówienia.
● Koszt wysyłki zwrotnej jest zawsze po stronie klienta i jest on uzależniony od danego przewoźnika.
● Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
● Zawsze w pierwszej kolejności próbujemy dokonać ZWROTU ŚRODKÓW automatycznie w takiej samej formie w jakiej do nas dotarły, jednak czasem z przyczyn technicznych taki automatyczny zwrot nie jest możliwy. Prosimy wprowadzić na formularzu numer rachunku z którego będziemy mogli skorzystać w takiej sytuacji.
● Odsyłane produkty należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować wraz z uzupełnionym formularzem. Pamiętaj proszę, że jeżeli dokonujesz zwrotu to odsyłane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. W innym przypadku produkty zostaną do Ciebie odesłane i będziesz obciążony dodatkowymi kosztami związanymi z wysyłką.
● Oczywiście, możesz zwrócić tylko jeden produkt z zamówienia - nie musisz zwracać całości.
● Jeżeli chodzi o gratisy to oczywiście możesz je zachować - nie musisz ich oddawać do zwrotu.
Reklamacja
● Napisz do nas na [email protected], aby przedstawić nam co dokładnie stało się z produktem. W wiadomości koniecznie wskaż numer zamówienia, z którego pochodzi produkt.
● Prześlij proszę zdjęcia ukazujące wadę produktu, usprawni to proces reklamacji.
● Pamiętaj, że masz 2 lata od daty zakupu, aby złożyć reklamację.
●W przypadku reklamacji (zależnie od przypadku), możemy zaproponować:
❒naprawę wady
❒wymianę na nowy produkt
❒zwrot środków
❒kod rabatowy
● Podczas składania reklamacji, oferujemy bezpłatny odbiór towaru, tj. nadanie kuriera GLS i darmową wysyłkę zwrotną. Wystarczy, że podasz Nam dogodny dla siebie adres do odbioru.
● Nie realizujemy odbiorów z paczkomatów.
● Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a także nie zwracamy środków za wysyłkę do nas we własnym zakresie reklamowanego produktu.
● Reklamowane towary należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować z uzupełnionym formularzem reklamacji. (KLIK)