Twój koszyk
do kasy suma: 0,00 zł

Darmowa dostawa od 300 zł

FAQ

Spis treści

Dostawa

Jaki jest czas i koszty dostawy?
  • Zamówienia, które zostaną złożone do 19:30 wysyłamy tego samego dnia (z wybraną formą dostawy poprzez kuriera GLS).
  • Zamówienia, które zostaną złożone do 15:00 wysyłamy tego samego dnia (z wybraną formą dostawy poprzez Paczkomat).
  • Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji wysyłek w przypadku nagłego wzrostu ilości zamówień.
Paczkomaty InPost
do 22kg
11 PLN
Kurier GLS
do 30kg
13,50 PLN
Od jakiej kwoty jest darmowa dostawa?

Darmowa dostawa obowiązuje od 300 zł (do 22 kg w przypadku Paczkomatu oraz do 30 kg wybierając opcję Kurier GLS).

Kiedy otrzymam informację o nadaniu przesyłki?

Jak tylko paczka zostanie spakowana powinni Państwo otrzymać informację od przewoźnika na adres mailowy, który został podany podczas składania zamówienia.

Czy wysyłamy za granice/UK?

Realizujemy wysyłki za granicę. Kraj dostawy oraz szczegółowe koszty są widoczne w podsumowaniu koszyka.
Niestety w związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej, obecnie nie ma możliwości zamówienia naszych produktów z dostawą do tego kraju i nie posiadamy informacji czy i kiedy taka opcja się pojawi.

Czy realizujemy ponowne wysyłki?

Ponowne wysyłki nie są realizowane. W przypadku nieodebrania zamówienia, zostanie ono anulowane. W przypadku opłaconych zamówień, gdy tylko paczka do nas dotrze zlecimy zwrot środków.

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Na ten moment nie prowadzimy odbiorów jak i sprzedaży osobistej. Wszystkie zamówienia realizowane są poprzez stronę internetową.

Płatność

Jakie są formy płatności?

Klienci naszego sklepu mogą skorzystać z następujących form płatności:
- Google Pay / Apple Pay
- Szybki przelew online
- PayPal
- Karta płatnicza
- Płatność przy odbiorze
- Przelew bezpośrednio na nasze konto Alior Bank:
      WK sp. z o.o.
      30 2490 0005 0000 4600 2776 4778


W tytule płatności prosimy podać numer zamówienia oraz przesłać potwierdzenie przelewu w formacie PDF na [email protected]

Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)

Wybrałem formę płatności przelewem tradycyjnym, a zamówienie nie jest realizowane - co dalej?

Jeśli wybrali Państwo opcję płatności przelewem tradycyjnym należy przy tym wariancie, dosłać nam potwierdzenie (na [email protected]) w formie pliku PDF wygenerowanego bezpośrednio z bankowości elektronicznej banku

Czy można zmienić formę płatności?

Nie można zmienić formy płatności wybranej w zamówieniu, w przypadku niepowodzenia prosimy o złożenie nowego zamówienia, nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Zamówienie

Jak mogę anulować zamówienie?

W sytuacji nie opłacenia zamówienia zostanie ono anulowane automatycznie. W innym przypadku prosimy o kontakt pod adresem [email protected]

Moje zamówienie się nie zgadza co dalej?

W sytuacji, gdy paczka, którą Państwo otrzymali nie jest zgodna z zamówionymi produktami prosimy o przesłanie zdjęcia paczki wraz z numerem zamówienia na nasz adres mailowy [email protected]

Jak złożyć zamówienie na fakturę?

W przypadku chęci złożenia zamówienia z fakturą/fakturą na osobę fizyczną prosimy o wybranie odpowiedniej opcji w podsumowaniu koszyka wraz z uzupełnieniem odpowiednich danych.

Kiedy dany produkt będzie dostępny?

Jeżeli są Państwo zainteresowani produktem, który nie jest dostępny prosimy o wybranie opcji ,,powiadom o dostępności” przy interesującym Państwa produkcie. Jak produkt wróci do sprzedaży powinni Państwo otrzymać wiadomość mailową na wskazany adres

Nie mam odpowiedzi na maila - co robić?

Na wiadomości mailowe odpowiadamy na bieżąco. W przypadku braku odpowiedzi prosimy o sprawdzenie czy wiadomość została wysłana na właściwy adres oraz o sprawdzenie folderu SPAM. Prosimy o nie odpowiadanie na automatyczną skrzynkę. W sprawie zamówień wskazane jest kontaktowanie się pod adresem: [email protected]

Zwroty

Jak zwrócić produkt?

Jeżeli chcą Państwo zwrócić produkt prosimy o kierowanie się obowiązującymi procedurami: https://wkdzik.pl/zwroty-i-reklamacje

Jaki jest czas oczekiwania na zwrot środków?

Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

Czy mogę wymienić produkt?

W naszym sklepie nie prowadzimy wymian. Jeśli produkt okazał się nieodpowiedni prosimy o zapoznanie się z procedurą zwrotu https://wkdzik.pl/zwroty-i-reklamacje oraz złożenie nowego zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium