FAQ
Spis treści
- Dostawa
- Płatność
- Zamówienie
- Zwroty i wymiany
Dostawa
- Zamówienia, które zostaną złożone do 19:30 wysyłamy tego samego dnia (z wybraną formą dostawy poprzez kuriera GLS).
- Zamówienia, które zostaną złożone do 15:00 wysyłamy tego samego dnia (z wybraną formą dostawy poprzez Paczkomat).
- Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji wysyłek w przypadku nagłego wzrostu ilości zamówień.
Darmowa dostawa obowiązuje od 300 zł (do 22 kg w przypadku Paczkomatu oraz do 30 kg wybierając opcję Kurier GLS).
Jak tylko paczka zostanie spakowana powinni Państwo otrzymać informację od przewoźnika na adres mailowy, który został podany podczas składania zamówienia.
Realizujemy wysyłki za granicę. Kraj dostawy oraz szczegółowe koszty są widoczne w podsumowaniu koszyka.
Niestety w związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej, obecnie nie ma możliwości zamówienia naszych produktów z dostawą do tego kraju i nie posiadamy informacji czy i kiedy taka opcja się pojawi.
Ponowne wysyłki nie są realizowane. W przypadku nieodebrania zamówienia, zostanie ono anulowane. W przypadku opłaconych zamówień, gdy tylko paczka do nas dotrze zlecimy zwrot środków.
Na ten moment nie prowadzimy odbiorów jak i sprzedaży osobistej. Wszystkie zamówienia realizowane są poprzez stronę internetową.
Płatność
Klienci naszego sklepu mogą skorzystać z następujących form płatności:
- Google Pay / Apple Pay
- Szybki przelew online
- PayPal
- Karta płatnicza
- Płatność przy odbiorze
- Przelew bezpośrednio na nasze konto Alior Bank:
WK sp. z o.o.
30 2490 0005 0000 4600 2776 4778
W tytule płatności prosimy podać numer zamówienia oraz przesłać potwierdzenie przelewu w formacie PDF na [email protected]
Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)
Jeśli wybrali Państwo opcję płatności przelewem tradycyjnym należy przy tym wariancie, dosłać nam potwierdzenie (na [email protected]) w formie pliku PDF wygenerowanego bezpośrednio z bankowości elektronicznej banku
Nie można zmienić formy płatności wybranej w zamówieniu, w przypadku niepowodzenia prosimy o złożenie nowego zamówienia, nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Zamówienie
W sytuacji nie opłacenia zamówienia zostanie ono anulowane automatycznie. W innym przypadku prosimy o kontakt pod adresem [email protected]
W sytuacji, gdy paczka, którą Państwo otrzymali nie jest zgodna z zamówionymi produktami prosimy o przesłanie zdjęcia paczki wraz z numerem zamówienia na nasz adres mailowy [email protected]
W przypadku chęci złożenia zamówienia z fakturą/fakturą na osobę fizyczną prosimy o wybranie odpowiedniej opcji w podsumowaniu koszyka wraz z uzupełnieniem odpowiednich danych.
Jeżeli są Państwo zainteresowani produktem, który nie jest dostępny prosimy o wybranie opcji ,,powiadom o dostępności” przy interesującym Państwa produkcie. Jak produkt wróci do sprzedaży powinni Państwo otrzymać wiadomość mailową na wskazany adres
Na wiadomości mailowe odpowiadamy na bieżąco. W przypadku braku odpowiedzi prosimy o sprawdzenie czy wiadomość została wysłana na właściwy adres oraz o sprawdzenie folderu SPAM. Prosimy o nie odpowiadanie na automatyczną skrzynkę. W sprawie zamówień wskazane jest kontaktowanie się pod adresem: [email protected]
Zwroty
Jeżeli chcą Państwo zwrócić produkt prosimy o kierowanie się obowiązującymi procedurami: https://wkdzik.pl/zwroty-i-reklamacje
Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
W naszym sklepie nie prowadzimy wymian. Jeśli produkt okazał się nieodpowiedni prosimy o zapoznanie się z procedurą zwrotu https://wkdzik.pl/zwroty-i-reklamacje oraz złożenie nowego zamówienia.