Twój koszyk
do kasy suma: 0,00 zł

Darmowa dostawa od 300zł

Zwroty i reklamacje

wymiana-do-30-dni

Zwroty

Jak mogę dokonać zwrotu?

ZWROT WE WŁASNYM ZAKRESIE

1) Uzupełnij formularz (KLIK) i umieść go w przesyłce bądź prześlij mailowo na adres:
[email protected]

2) Nadaj paczkę dowolnym przewoźnikiem na nasz adres:
WK DZIK
ul. Mszczonowska 13
05-090 Janki
tel. 22 299 0089

3) Oczekuj na zwrot środków. Realizacja może potrwać maksymalnie do 14 dni roboczych.

ZWROT PRZEZ APLIKACJĘ

1) Uzupełnij formularz (KLIK) i umieść go w przesyłce bądź prześlij mailowo na adres:
[email protected]

2) Wejdź na stronę aplikacji dotyczącej zwrotów (link poniżej), następnie postępuj zgodnie z instrukcjami aby wybrać produkty z Twojego zamówienia do zwrotu;

3) Link do aplikacji: LINK

4) Wybierz odpowiedni dla Ciebie sposób nadania paczki i dokonaj zwrotu.

5) Oczekuj na zwrot środków. Realizacja może potrwać maksymalnie do 14 dni roboczych.

Ile mam czasu na zwrot oraz jakie są jego koszty i czas oczekiwania?

● Zwrotu możesz dokonać w terminie 30 dni od daty odebrania zamówienia.

● Koszt wysyłki zwrotnej jest zawsze po stronie klienta i jest on uzależniony od danego przewoźnika.

● Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

● Zawsze w pierwszej kolejności próbujemy dokonać ZWROTU ŚRODKÓW automatycznie w takiej samej formie w jakiej do nas dotarły, jednak czasem z przyczyn technicznych taki automatyczny zwrot nie jest możliwy. Prosimy wprowadzić na formularzu numer rachunku z którego będziemy mogli skorzystać w takiej sytuacji.

W jaki sposób przygotować przesyłkę?

● Odsyłane produkty należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować wraz z uzupełnionym formularzem. Pamiętaj proszę, że jeżeli dokonujesz zwrotu to odsyłane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. W innym przypadku produkty zostaną do Ciebie odesłane i będziesz obciążony dodatkowymi kosztami związanymi z wysyłką.

Czy mogę zwrócić jeden produkt z zamówienia? Czy muszę zwracać gratisy?

● Oczywiście, możesz zwrócić tylko jeden produkt z zamówienia - nie musisz zwracać całości.

● Jeżeli chodzi o gratisy to oczywiście możesz je zachować - nie musisz ich oddawać do zwrotu.

reklamacja

Reklamacja

W jaki sposób mogę dokonać reklamacji?

● Napisz do nas na [email protected], aby przedstawić nam co dokładnie stało się z produktem. W wiadomości koniecznie wskaż numer zamówienia, z którego pochodzi produkt.

● Prześlij proszę zdjęcia ukazujące wadę produktu, usprawni to proces reklamacji.

● Pamiętaj, że masz 2 lata od daty zakupu, aby złożyć reklamację.

Jakie są opcje reklamacji?

●W przypadku reklamacji (zależnie od przypadku), możemy zaproponować:
❒naprawę wady
❒wymianę na nowy produkt
❒zwrot środków
❒kod rabatowy

● Podczas składania reklamacji, oferujemy bezpłatny odbiór towaru, tj. nadanie kuriera GLS i darmową wysyłkę zwrotną. Wystarczy, że podasz Nam dogodny dla siebie adres do odbioru.

● Nie realizujemy odbiorów z paczkomatów.

● Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a także nie zwracamy środków za wysyłkę do nas we własnym zakresie reklamowanego produktu.

W jaki sposób przygotować przesyłkę?

● Reklamowane towary należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować z uzupełnionym formularzem reklamacji. (KLIK)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium