Twój koszyk
do kasy suma: 0,00 zł

Darmowa dostawa od 300 zł

Kariera

WK DZIK to marka zbudowana na przyjaźni, szczerości i oddanej społeczności, którą tworzymy wspólnie z milionami widzów i obserwatorów. To właśnie na prośbę widzów kanału, zamówiliśmy pierwsze firmowe koszulki. Tak powstała marka WK DZIK, której początki miały miejsce w piwnicy, a obecnie liczy 70 pracowników, pracujących na 1300 m2 w dwóch lokalizacjach. Jesteśmy młodą rozwijającą się firmą prowadzącą sklep internetowy w branży sportowej. Naszą ekipę tworzą osoby pozytywnie nastawione do życia.

W WK Dzik możesz liczyć na:

  • Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji w bardzo szybko rosnącej organizacji
  • Prywatną opiekę medyczną i grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty sportowej i nieograniczony dostęp do firmowej siłowni
  • Atrakcyjne zniżki na produkty firmowe
  • Nowoczesne, wygodnie wyposażone biuro
  • Współtworzenie społeczności Dzik’a, w której kochamy wyzwania. Z nami nie ma nudy!

Obecnie poszukujemy:

Specjalista ds. administracyjno - biurowych

Lokalizacja

ul. Wiejska 3A, Łazy

Godziny pracy:

Poniedziałek - piątek, elastyczny start między 8:00 a 10:00 +8h pracy

Forma zatrudnienia:

B2B/UoP/UZ

Obowiązki:

Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Kontrola oraz archiwizacja dokumentacji biurowej
  • Kontrola oraz wprowadzanie faktur do systemu
  • Bliska współpraca z księgowością
  • Dbanie o bieżące sprawy związane z administracją budynku
  • Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby organizacji
  • Wsparcie w kontakcie z Klientami i Urzędami
  • Pomoc przy wdrażaniu nowych projektów
  • Dbanie o zaopatrzenie biura np. w materiały biurowe
  • sparcie w zarządzaniu flotą samochodową
  • Kontrola kasy biurowej

Wymagania:

  • Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów
  • Masz doświadczenie w pracy biurowej lub administracyjnej - min. 2 lata
  • Obsługa komputera i urządzeń biurowych to Twoja codzienność
  • Płynnie posługujesz się pakietem MS Office, w szczególności Word i Excel
  • Umiesz efektywnie zarządzać swoim czasem, ustalać priorytety i organizować pracę
  • Cechuje Cię komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość programu Subiekt - mile widziana :)
Aplikuj mailowo na adres [email protected]

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego

Lokalizacja

ul. Mszczonowska 13, Janki

Godziny pracy:

poniedziałek - piątek między 08:00, a 20:00, natomiast praca odbywa się w zmianach: 08:00-16:00, 10-18 oraz 12:00-20:00

Forma zatrudnienia:

B2B/UZ/UoP

Obowiązki:

Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Mailowa i telefoniczna obsługa Klienta biznesowego (w tym połączenia wychodzące)
  • Obsługa zamówień również w obszarze zwrotów i reklamacji
  • Wprowadzanie korekt i zmian w zamówieniach
  • Bieżący kontakt z przewoźnikami i przedstawicielami handlowymi
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi na najwyższym poziomie
  • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami

Wymagania:

  • Posiadasz doświadczenie w sprzedaży poprzez połączenia wychodzące - min. 3 lata
  • Posiadasz doświadczenie we współpracy z klientem biznesowym - min. 1 rok
  • Prezentujesz wysoki poziom kultury osobistej i umiejętności komunikacyjne
  • Punktualność, sumienność i uczciwość to Twoje mocne strony
  • Nie tracisz głowy pod presją czasu i zachowujesz zimną krew w sytuacjach kryzysowych
  • Cechuje Cię pozytywne nastawienie do ludzi, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Znajomość branży sportowej będzie dużym atutem
Aplikuj teraz przez portal pracuj.pl

Księgowa/Księgowy

Lokalizacja

ul. Wiejska 3A, Łazy

Godziny pracy:

poniedziałek - piątek, elastyczny start między 8 a 10, +8h pracy

Forma zatrudnienia:

B2B/UoP/UZ

Obowiązki:

Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • bezpośrednia współpraca z Główną Księgową w budowaniu i rozwijaniu księgowości wewnętrznej
  • Wprowadzenie oraz księgowanie dokumentów zgodnie z prawem podatkowym oraz zasadami rachunkowości według wewnętrznego planu kont
  • Kontrola formalno-prawna, rachunkowa i merytoryczna dokumentów księgowych
  • Kontrola księgowania faktur sprzedaży
  • Księgowanie wyciągów bankowych
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Bieżąca analiza sald kont księgowych oraz rozrachunków z kontrahentami
  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca/roku oraz przygotowaniu sprawozdań finansowych
  • Weryfikacja dokumentacji niezbędnej do złożenia deklaracji podatkowych
  • Archiwizacja dokumentacji
  • Współpraca z innymi jednostkami w Organizacji

Wymagania:

  • Masz doświadczenie w obszarze finansów i księgowości na podobnym stanowisku - min. 3 lata
  • Posiadasz teoretyczną i praktyczną znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych
  • Masz zdolności analitycznego myślenia i cechuje Cię dociekliwość
  • Bardzo dobrze znasz MS Excel i Comarch XL lub inne programy księgowe
  • Lubisz pracować z ludźmi i jesteś komunikatywny/a
  • Łatwo uczysz się nowych aplikacji
  • Masz poczucie humoru :)
  • Chcesz rozwijać się w wewnętrznej księgowości i lubisz tworzyć nowe procedury działania
Aplikuj mailowo na adres [email protected]

Magazynier

Lokalizacja

ul. Mszczonowska 13, Janki

Godziny pracy:

8:00-16:00, 12:00-20:00, możliwe godziny nadliczbowe,

Forma zatrudnienia:

UZ, pełny etat

Obowiązki:

Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Pakowanie i finalizowanie zamówień klientów
  • Wykładanie towaru
  • Przyjmowanie dostaw
  • Utrzymywanie porządku stanowiska pracy i powierzchni magazynowej
  • Bieżące liczenie i sprawne sprawdzanie stanów magazynowych

Wymagania:

  • Gotowość do pracy fizycznej
  • Dyspozycyjność w tygodniu i weekendy
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie
  • Umiejętność pracy w zespole

Benefity:

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Spotkania integracyjne
  • Brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • Parking dla pracowników
Aplikuj teraz przez portal pracuj.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium