Kariera
WK DZIK to marka zbudowana na przyjaźni, szczerości i oddanej społeczności, którą tworzymy wspólnie z milionami widzów i obserwatorów. To właśnie na prośbę widzów kanału, zamówiliśmy pierwsze firmowe koszulki. Tak powstała marka WK DZIK, której początki miały miejsce w piwnicy, a obecnie liczy 70 pracowników, pracujących na 1300 m2 w dwóch lokalizacjach. Jesteśmy młodą rozwijającą się firmą prowadzącą sklep internetowy w branży sportowej. Naszą ekipę tworzą osoby pozytywnie nastawione do życia.
W WK Dzik możesz liczyć na:
- Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji w bardzo szybko rosnącej organizacji
- Prywatną opiekę medyczną i grupowe ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty sportowej i nieograniczony dostęp do firmowej siłowni
- Atrakcyjne zniżki na produkty firmowe
- Nowoczesne, wygodnie wyposażone biuro
- Współtworzenie społeczności Dzik’a, w której kochamy wyzwania. Z nami nie ma nudy!
Obecnie poszukujemy:
Specjalista ds. administracyjno - biurowych
Lokalizacja
ul. Wiejska 3A, Łazy
Godziny pracy:
Poniedziałek - piątek, elastyczny start między 8:00 a 10:00 +8h pracy
Forma zatrudnienia:
B2B/UoP/UZ
Obowiązki:
- Kontrola oraz archiwizacja dokumentacji biurowej
- Kontrola oraz wprowadzanie faktur do systemu
- Bliska współpraca z księgowością
- Dbanie o bieżące sprawy związane z administracją budynku
- Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby organizacji
- Wsparcie w kontakcie z Klientami i Urzędami Pomoc przy wdrażaniu nowych projektów
- Dbanie o zaopatrzenie biura np. w materiały biurowe
- sparcie w zarządzaniu flotą samochodową
- Kontrola kasy biurowej
Wymagania:
- Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów
- Masz doświadczenie w pracy biurowej lub administracyjnej - min. 2 lata
- Obsługa komputera i urządzeń biurowych to Twoja codzienność
- Płynnie posługujesz się pakietem MS Office, w szczególności Word i Excel
- Umiesz efektywnie zarządzać swoim czasem, ustalać priorytety i organizować pracę
- Cechuje Cię komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Znajomość programu Subiekt - mile widziana :)
Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego
Lokalizacja
ul. Mszczonowska 13, Janki
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek między 08:00, a 20:00, natomiast praca odbywa się w zmianach: 08:00-16:00, 10-18 oraz 12:00-20:00
Forma zatrudnienia:
B2B/UZ/UoP
Obowiązki:
- Mailowa i telefoniczna obsługa Klienta biznesowego (w tym połączenia wychodzące)
- Obsługa zamówień również w obszarze zwrotów i reklamacji
- Wprowadzanie korekt i zmian w zamówieniach
- Bieżący kontakt z przewoźnikami i przedstawicielami handlowymi
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi na najwyższym poziomie
- Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Wymagania:
- Posiadasz doświadczenie w sprzedaży poprzez połączenia wychodzące - min. 3 lata
- Posiadasz doświadczenie we współpracy z klientem biznesowym - min. 1 rok
- Prezentujesz wysoki poziom kultury osobistej i umiejętności komunikacyjne
- Punktualność, sumienność i uczciwość to Twoje mocne strony
- Nie tracisz głowy pod presją czasu i zachowujesz zimną krew w sytuacjach kryzysowych
- Cechuje Cię pozytywne nastawienie do ludzi, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów
- Znajomość branży sportowej będzie dużym atutem
Księgowa/Księgowy
Lokalizacja
ul. Wiejska 3A, Łazy
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek, elastyczny start między 8 a 10, +8h pracy
Forma zatrudnienia:
B2B/UoP/UZ
Obowiązki:
- bezpośrednia współpraca z Główną Księgową w budowaniu i rozwijaniu księgowości wewnętrznej
- Wprowadzenie oraz księgowanie dokumentów zgodnie z prawem podatkowym oraz zasadami rachunkowości według wewnętrznego planu kont
- Kontrola formalno-prawna, rachunkowa i merytoryczna dokumentów księgowych
- Kontrola księgowania faktur sprzedaży
- Księgowanie wyciągów bankowych
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych
- Bieżąca analiza sald kont księgowych oraz rozrachunków z kontrahentami
- Udział w procesie zamknięcia miesiąca/roku oraz przygotowaniu sprawozdań finansowych
- Weryfikacja dokumentacji niezbędnej do złożenia deklaracji podatkowych
- Archiwizacja dokumentacji
- Współpraca z innymi jednostkami w Organizacji
Wymagania:
- Masz doświadczenie w obszarze finansów i księgowości na podobnym stanowisku - min. 3 lata
- Posiadasz teoretyczną i praktyczną znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych
- Masz zdolności analitycznego myślenia i cechuje Cię dociekliwość
- Bardzo dobrze znasz MS Excel i Comarch XL lub inne programy księgowe
- Lubisz pracować z ludźmi i jesteś komunikatywny/a
- Łatwo uczysz się nowych aplikacji
- Masz poczucie humoru :)
- Chcesz rozwijać się w wewnętrznej księgowości i lubisz tworzyć nowe procedury działania
Magazynier
Lokalizacja
ul. Mszczonowska 13, Janki
Godziny pracy:
8:00-16:00, 12:00-20:00, możliwe godziny nadliczbowe,
Forma zatrudnienia:
UZ, pełny etat
Obowiązki:
- Pakowanie i finalizowanie zamówień klientów
- Wykładanie towaru
- Przyjmowanie dostaw
- Utrzymywanie porządku stanowiska pracy i powierzchni magazynowej
- Bieżące liczenie i sprawne sprawdzanie stanów magazynowych
Wymagania:
- Gotowość do pracy fizycznej
- Dyspozycyjność w tygodniu i weekendy
- Odpowiedzialność i zaangażowanie
- Umiejętność pracy w zespole
Benefity:
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Spotkania integracyjne
- Brak dress code’u
- kawa / herbata
- Parking dla pracowników